Echipa Știrilor TVR a filmat în urmă cu câteva zile pilonii de rezistență ai Podului Constanța. Bucățile de beton se desprindeau cu ușurință iar fierul din structura de rezistență, care ruginise între timp, era vizibil.

Pentru a acoperi găurile din structura de rezistență a podului, reprezentanții CFR au dat un glet peste o plasă folosită în construcții.

Specialiștii în drumuri și poduri spun că, în mod normal, orice lucrare se face în baza unui raport de expertiză tehnică. Ei speră că administratorul podului, în cazul de față, CFR Infrastructură, are acest document.

Deși am încercat în mai multe rânduri să obținem un punct de vedere oficial, reprezentanții CFR nu au putut fi contactați ca să ne spună ce fel de lucrări au făcut până acum.

Ultimul comunicat al companiei, din urmă cu câteva zile, arată că lucrarea de “intervenție” va începe în luna mai.

Compania mai preciza că, pentru “repararea” propriu-zisă a podului, a fost prevăzut un deviz de peste 5 milioane de lei.

O licitație ar fi programată după jumătatea anului.

Podul Constanța a fost construit în 1938, în doar 5 luni. De atunci a fost reparat o singură dată, la sfârșitul anilor ‘80

Cat de mare e mizeria prezentata mai sus?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.